my testimony

my testimony

Sunday 2 June 2013

HERBALIFE SHAKE : BERAT NAIK JIKA BERHENTI AMBIL ? BETUL KE ?

hello =)

Hari ini kita akan bincangkan tentang salah satu isu berkenaan Herbalife Shake..
Isu yang sering dipersoalkan :

"Adakah berat badan saya akan naik jika saya berhenti mengambil Herbalife Shake?"

Dulu, saya pernah guna produk X. Produk X ni memang bagus..dalam seminggu saya dah turun 2kg ! Tapi Masha Allah, side effects dia sangat2 teruk..Cirit birit la, longlai la...and macam2 lagi. Disebabkan saya tak tahan dengan kesakitan itu, saya berhenti menggunakan produk tersebut. Berat saya pun naik mendadak iaitu 4kg dalam masa 5 hari.

Selepas saya menjumpai Herbalife Shake semuanya berubah yang baik berlaku pada diri saya.

Okei kembali kepada persoalan utama, apa jadi kepada berat pengguna Herbalife ni sekiranya dia berhenti ambil Herbalife Shake ?

Sebenarnya, selepas saya menggunakan Herbalife Shake selama 6 bulan, saya sendiri pernah berhenti mengambil Herbalife Shake selama 3 minggu (lama jugak kan?). Tambah-tambah waktu cuti sem sebab saya nak simpan duit..maklumlah student lagi. Dan yang saya tak boleh elak ialah godaan masakan ibu saya. Air tangan ibu kan tiada tandingannya =)

Tapi, percaya atau tidak, dalam masa 3 minggu tu, berat saya langsung tak naik ! Nak tahu rahsia saya ? Antara tips yang saya amalkan sepanjang 3 minggu tanpa Herbalife Shake ialah :


  1. Tidak skip makan - Saya selalu makan ikut waktunya. Makan ikut waktu sangat penting bagi mereka yang ada masalah gastrik.
  2. Selepas setiap kali makan, saya akan pastikan saya minum Tea mix dan Aloe Vera. Kasi cuci semua toksik2 dan lemak2.
  3. Minum air kosong atau Tea Mix tak kurang dari 2 liter sehari. 
  4. Tidak makan snek atau makanan ringan (lebih2 lagi selepas makan malam) tapi kalau anda lapar, saya sarankan minum jer air banyak2. Air boleh mengenyangkan.
Jadi, apa kata anda ? Ingin mendapatkan maklumat yang lebih mendalam tentang Herbalife Shake ? Ingin kekal berat seperti saya? Emel saya sekarang di atiefanaseha2494@gmail.com atau hubungi saya Atiefa 0195143052.








No comments:

Post a Comment