my testimony

my testimony

Friday 5 July 2013

DAFTAR AHLI HERBALIFE : BETULKAH ADA BANYAK KELEBIHAN DAFTAR SEBAGAI AHLI HERBALIFE ?

Hello =)

Hari ini saya nak ceritakan tentang kelebihan untuk anda, sebagai pengguna Herbalife, apabila anda daftar ahli Herbalife. Banyak kelebihan bagi orang yang daftar ahli herbalife ni.

Daftar ahli Herbalife sebenarnya ialah pendaftaran sebagai Pengedar Herbalife untuk menikmati semua kelebihan sebagai seorang pengedar produk Herbalife.

Masa saya mula-mula mencuba produk Herbalife, saya tidak daftar ahli Herbalife lagi. Bagi saya, ketika itu saya cuma mahu cuba produk ini dalam sebulan macam tu. Kalau berkesan, baru saya daftar. Bila fikir balik, rasa rugi sangat sebab sepatutnya saya daftar awal2 supaya dapat beli dengan harga murah, tapi saya pilih untuk beli dengan harga mahal. 





Kemudian, selepas itu baru saya daftar ahli Herbalife. Dengan hanya membayar RM98, saya mendapat beg keahlian (mengandungi segala maklumat dan dokumen perniagaan dan produk Herbalife). Secara automatik melayakkan diri saya untuk menjadi seorang pengedar Herbalife yang layak mengedarkan produk ke semua negara di dunia yang mempunyai pejabat Herbalife. 




Dan yang paling saya suka, selepas saya daftar ahli Herbalife, saya dapat menikmati produk Herbalife dengan harga potongan daripada 25% hingga 50% . Sangat berbaloi  bagi saya, sebagai seorang student.

Sebenarnya, apabila anda daftar ahli Herbalife, bukanlah menjadi suatu kewajipan untuk anda melakukan perniagaan Herbalife, atau terpaksa merekrut orang lain. Anda mempunyai pilihan untuk membeli produk untuk diri sendiri sahaja dan untuk keperluan keluarga. Tapi tidak salah sekiranya anda, sebagai Pengedar Herbalife ingin membantu orang lain untuk menjadi sihat seperti anda. Anda boleh bantu dia untuk mendapatkan produk herbalife.

Jadi, apa kata anda ? Tidakkah anda mahu menikmati kelebihan2 seperti saya ? 

Hubungi saya sekarang di talian 0195143052 untuk daftar ahli Herbalife, atau emel saya di atiefanaseha2494@gmail.com . Jangan tunggu2 lagi.


No comments:

Post a Comment