my testimony

my testimony

Wednesday 3 July 2013

HARGA HERBALIFE : BETUL KE MAHAL ? MAMPUKAH SAYA BELI ?

Hello readers =)

Hari ini saya nak bincangkan tentang Harga Herbalife. Saya ingin bincangkan tentang isu ini kerana rata-rata bukan sahaja kawan-kawan kolej saya bertanyakan tentang Harga Herbalife, malah hampir semua yang bercakap dengan saya bertanyakan tentang Harga Herbalife. Soalan lazim yang sering ditanya :

"Aku ni student lagi..nak save budget, harga Herbalife ni berapa ? Mahal tak ?"

"Elaun bulanan pun cukup-cukup makan, macam mana nak beli Herbalife yang mahal tu?"

"Dengar cerita, Herbalife ni mahal. Orang yang kaya jer mampu beli kan ?"


Sebenarnya, waktu saya mula-mula mengambil keputusan untuk mencuba, Harga Herbalife saya ketepikan. Bukan sebab saya ni anak orang berada, saya cuma student biasa yang berharap pada elaun yang diberikan juga. saya cuma nak meyakinkan anda bahawa Harga Herbalife ni bukanlah mahal, sebenarnya Herbalife mampu dimiliki.

Cuba bayangkan, setiap hari anda perlu fikirkan perbelanjaan untuk sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Tapi, kalau anda gunakan Herbalife, anda tidak perlu fikirkan perbelanjaan sarapan dan makan malam. Daripada anda menghabiskan duit untuk beli nasi lemak, mee goreng, nasi goreng, dan lain2,  saya cadangkan lebih baik anda gunakan produk Herbalife. Bukan sahaja menjimatkan, malah tinggi dengan nutrisi dan zat yang diperlukan badan dan rendah kalori.

Atau, jika anda ingin membeli Herbalife dengan harga yang lebih murah, saya syorkan akan mendaftar sebagai ahli. Anda boleh dapatkan diskaun sehingga 25% - 42% untuk setiap produk. Jimat banyak tu, betul tak ?





Jadi, saya harap anda dapat membuat keputusan untuk tentukan apa yang terbaik untuk diri anda. Jangan hanya sekadar mendengar dari orang lain. Mereka tidak kenal kita sepertimana kita kenal diri kita sendiri. Percaya atau tidak, Harga Herbalife murah dan mampu dimiliki. Belum cuba belum tahu kan ? 

Anda ingin ketahui lebih lanjut tentang Harga Herbalife ? Berminat untuk menjadi ahli Herbalife ? Emel saya atiefanaseha2494@gmail.com atau hubungi saya Atiefa 0195143052.

No comments:

Post a Comment