my testimony

my testimony

Friday 10 May 2013

Testimoni Herbalife : Perkembangan kejayaan saya selepas 3 bulan

hello =)

okei..dah selang beberapa hari sejak saya post entry pertama saya..
kali ni, saya nak cerita tentang testimoni Herbalife salah seorang pengguna Herbalife.
iaitu....jeng..jeng..jeng !!

diri saya !

nanti dalam entry yg akan datang saya akan post lebih banyak testimoni Herbalife tentang pengguna2 lain..testimoni Herbalife pengguna2 yang jauh lebih berjaya daripada saya. ya, mereka sangat konsisten dan berdisiplin dalam penggunaan produk Herbalife ini. Kagumnya saya.
Tapi buat masa ini, saya ingin kongsikan Testimoni Herbalife terbaru saya iaitu selepas 3 bulan menggunakan produk herbalife.

BEFORE



okei. cuba teka saya yang mana satu ? yup. saya yang paling kembang tu. yang pakai baju kuning gelap tu..haaa? amacam ? gemuk kan? ketika ini tahun 2012 dan berat saya 52 kg.



inilah saya... tahun 2012

AFTER


tadaaaaa. ini hasil selepas 3 bulan..berat 48kg


dan yang ini gambar bulan Mei 2013. Berat 45kg

so ini lah dia Testimoni herbalife saya selepas 3 bulan...banyak perubahan yang berlaku kepada saya setelah mengambil produk herbalife selama lebih kurang 4 bulan. Rasa lebih segar dan berkeyakinan. Apa pendapat anda ? Saya rasa bersyukur sangat keranan mengambil langkah tepat untuk memilih produk Herbalife.

Ingin mendapatkan testimoni Herbalife seperti saya ? tunggu apa lagi ? dengan Herbalife, tiada yang mustahil. Emel saya sekarang di atiefanaseha2494@gmail.com atau hubungi saya 019 5143052 (whatsapp/wechat/viber/line)









6 comments:

  1. Wow... Ko consume jugak rupanye..... Hahhaha ive consume it for 4 weeks now and i lost 5 kg and still consuming....

    ReplyDelete
  2. wow ! thats great zaidi ! cepatnya. ! keep up the good work my friend =)

    ReplyDelete
  3. Jauh lagi perjalanan... Muajahhaahhahaahha

    ReplyDelete
  4. no worries. klau dah 1 month dah 5kg.. klau 2 blan dah 10kg. omg. such great result !

    ReplyDelete
  5. Wah,transformation yg sangat bagus! Tahniah Atiefa!

    ReplyDelete
  6. bru nk ambil product ni. boleh suggest kn x kne amek ape?
    shake dgn tea ke?

    ReplyDelete