my testimony

my testimony

Wednesday 10 July 2013

PUASA DENGAN HERBALIFE : BERSAHUR DAN BERBUKA DENGAN HERBALIFE....KENYANG KE ?

Hello =)

Hari ni hari pertama kita menjalankan ibadah puasa bagi tahun ini, jadi saya sangat teruja untuk menulis entri pada hari ini yang berkaitan dengan puasa dengan Herbalife. 

Maklumlah, tahun ni merupakan kali pertama saya puasa dengan Herbalife. Haaa... macam mana tu ? Kenyang ke ? Boleh tampung ke puasa seharian saya ni ?

Awal pagi tadi, saya bersahur dengan Herbalife Shake ( f1 + f3), tea mix dan aloe vera. Percaya tak ? Saya kenyang sangat2 masa makan sahur tu walaupun tak menjamah makanan berat. Seingat saya, sebelum Herbalife, saya selalu makan sahur sampai betul2 kenyang, takut lapar masa puasa. 

Rupanya tak sangka pula bila saya mula puasa dengan herbalife, saya mampu kenyang dan bertenaga sepanjang saya berpuasa. Ulang-alik pergi kelas pun rasa tak penat. Mengantuk pun tidak langsung.

Nanti bila buka puasa, saya akan makan dengan menu berbuka yang biasa. Bukanlah masa berbuka pun saya cuma mengambil Herbalife. Saya masih makan nasi atau apa2 makanan berat apabila berbuka.
3 jam kemudian saya akan minum Herbalife Shake, tea mix dan aloe vera. Sebab apa ? Sebab saya puasa bersama Herbalife. Inilah tips puasa bersama Herbalife yang saya akan amalkan dalam bulan Ramadhan untuk kekal sihat dan kurus.

Hubungi saya di talian 0195143052 sekarang untuk mendapatkan produk Herbalife supaya anda dapat puasa dengan Herbalife seperti saya. Atau emel saya di atiefanaseha2494@gmail.com

Setiap individu itu akan merasai kesan yang berbeza-beza.


No comments:

Post a Comment