my testimony

my testimony

Tuesday 14 May 2013

HERBALIFE SHAKE : RAHSIA KURUS DAN SIHAT SAYA

hello =)

Produk Herbalife Shake berjaya mengurangkan berat saya dalam lebih kurang 3 bulan. Hebat bukan ? Jadi, kali ini, saya nak share tentang rahsia kejayaan kurus dan sihat saya. Rasanya saya takkan dapat lakukannya tanpa bantuan produk ters herbalife, iaitu, Herbalife Shake.

Apakah Herbalife shake ni ? Saya tahu mesti anda pernah dengar kan dari teman-teman anda, laman sosial ker, catalog mana-mana ker tentang Herbalife Shake ni. Tapi bagi yang masih tertanya-tanya, di sini saya akan ceritakan tentang produk ajaib ini.

Sebenarnya, Herbalife Shake ni sama jer macam mana-mana milkshake, choco shake ker..alaaa yang jual di McDonalds, Secret Recipe tuu. Sedap kan shake2 tu ? Saya yakin mesti anda rasa terliur bila mention shake tu. Jadi, apa yang membezakan shake diorang tu dengan Herbalife Shake? 

Herbalife Shake ialah makanan, bukan ubat kurus. Tetapi Herbalife shake ialah makanan yang mengandungi khasiat dan nutrisi seimbang seperti vitamin, mineral, zat besi, dan protein. Ya, badan kita perlukan zat yang betul untuk sihat dan maintain ke berat badan yang ideal. Macam mana nak kurus kalau hari-hari asyik fill in badan dengan makanan berminyak, berkolestrol tinggi dan makanan yang tidak bernutrisi? 




Di negara kita, Malaysia. Herbalife Shake ditawarkan dalam 5 perisa :
1. Dutch Chocolate : Time saya mula-mula minum Herbalife Shake, nilah pilihan kerap dan utama saya. I'm a chocolate lover. Sangat-sangat sedap. For all chocolate lovers like me, you should definitely go for this one.

2. Cappucino : This flavor makes me speechless. Sebab flavor ni jugak sangat-sangat sedap. Bagi yang penggemar latte or cappuccino, this flavor suits you. Tambah-tambah kalau campur suss. memang pergh !

3. Vanilla : Flavor ni saya no komen. Tapi setahu saya memang sedap. Depends on you, sebab certain orang suka vanilla, certain tak suka kan?

4. Strawberry : Urm...flavor strawberi ni not bad. Tapi rsa dya mcam ubat sikit. dya rasa macam ala-ala dutch lady strawberry milk.

5. Tropical Fruit : tiada komen sangat tapi jika kamu sangat sukakan buah-buahan, cubalah yang ini =]

Kenapa anda perlukan Herbalife Shake ?Jawapannya mudah sahaja, sebab Herbalife Shake merupakan makanan ringan yang mudah sediakan tapi tinggi dengan nutrisi. Herbalife Shake juga mengenyangkan. Nak sediakan pun tak sampai 5 minit. Seriously, sangat berbaloi bagi sesiapa yang minum Herbalife Shake ni.Sehingga sekarang, saya juga merupakan pengguna setia Herbalife. 

Ingin mengatahui lebih lanjut tentang Herbalife Shake dan cara untuk kurus seperti saya ? Saya sedia membantu anda. Hubungi saya 019 5143052 (whatapp/line/viber/wechat). Atau emel saya di atiefanaseha2494@gmail.com

1 comment: