my testimony

my testimony

Sunday 30 June 2013

PRODUK HERBALIFE : PENGALAMAN SAYA

Hello bloggers =)

Have you had your shake today ?

Dalam post kali ini saya nak ceritakan tentang pengalaman saya sendiri dalam pengambilan Produk Herbalife.

Sebelum saya mengenali Herbalife, saya merupakan salah seorang dari mereka yang berisi ataupun 'chubby'. Dengan ketinggian saya yang rendah ni, memang nampak macam saya ni overweight. nak beli baju pun mesti kena saiz M atau L. Tak cukup dengan itu, badan kerap kali letih walaupun baru berjalan sikit jer. Dalam kelas pagi pun, mata ni rasa berat sangat-sangat. Kalau balik rumah, hari-hari mak akan tanya,"bila nak kurus ni?" . haha. bayangkanlah perasaan saya waktu itu kan.

Tapi, semuanya berubah apabila saya terjumpa blog coach saya, iaitu kak Azura, semuanya dah berubah. Saya mula menggunakan produk herbalife iaitu F1 shake, tea mix dan juga Aloe Vera. Mula-mula saya pun macam ragu-ragu. Saya sangkakan produk Herbalife ni sama macam produk lain yang terdapat kesan sampingan. Rupanya sangkaan saya meleset sekali dan saya sangat bersyukur =)

Ini saya sertakan tiga produk herbalife yang saya gunakan semasa saya mula mengenali Herbalife.



F1 Shake

Haaaa...kalau anda nak tahu, F1 shake ni sangat menjadi penyumbang terbesar dalam penurunan berat badan saya. Sebab F1 shake ni merupakan makanan gantian kepada makanan utama kita. Maknanya, kita boleh kenyang seperti makan makanan berat walaupun cuma minum F1 shake ni. Dalam f1 shake ni mengandungi semua vitamin dan nutrisi yang diperlukan badan. Setiap hari saya akan ambil F1 shake untuk gantikan sarapan dan makan malam saya.


Tea Mix




Aloe Vera



Selain F1 shake, tea mix dan juga Aloe Vera juga memberi sumbangan yang besar juga kepada diri ini.Tea mix berfungsi utk bakar lemak, beri tenaga segera, & detox lemak yg degil dalam badan..1 sudu kcik teamix umpama bersenam 20 minit..Aloe vera pula mencuci usus kita dan mengurangkan berat badan sebanyak 40%.

Produk Herbalife yang saya nyatakan di atas sememangnya banyak meningkatkan kesihatan badan saya dan juga membantu penurunan berat badan. Sudah 6 bulan saya gunakan dan berjaya mengurangkan berat sebanyak 7kg. Sekarang saya sudah boleh pakai saiz S.

Produk Herbalife jugak menjadikan diri ini lebih segar. Biarpun kelas pagi ke petang, mata saya tidak berasa mengantuk langsung. Memang rasa enjoy sangat-sangat belajar.

Produk Herbalife juga meningkatkan kadar metabolisme badan saya. Saya sudah tidak rasa cepat letih. Rasa aktif sepanjang hari.

Ingin mengetahui produk Herbalife apa yang sesuai untuk anda ? Emel saya di atiefanaseha2494@gmail.com atau hubungi saya 0195143052 (sms / whatsapp / line / viber / wechat )
Hadiah menanti bagi mereka yang cepat.






No comments:

Post a Comment