my testimony

my testimony

Friday 5 July 2013

PRODUK HERBALIFE : TC FORMULA

Hai =)

Hari ni saya nak kongsi dengan anda semua salah satu produk Herbalife yang membantu saya menurunkan berat badan. Nama produk Herbalife ini TC Formula.

Semasa saya dalam proses penurunan berat badan, saya minum produk Herbalife seperti Shake, Tea mix dan Aloe Vera, tapi berat saya susah nak turun. bayangkan, selama 2 bulan berat saya kekal berat yang sama (48kg) Tapi memang salah saya juga, macam orang lain, keinginan untuk makan saya sangat tinggi. Makanan sedap2 sentiasa menggoda saya. Geram sangat dengan diri ini..
"Susah betul lah aku ni, asyik tergoda dengan makanan, padahal nak turunkan berat badan"

Pernah tak anda mengalami masalah seperti saya ? Kalau ya, teruskan membaca :)

Senior saya, kak Asyraff, (Pengedar Herbalife juga), sedar akan sikap saya yang sangat mudah terpedaya dengan makanan dan mencadangkan saya agar mengambil produk Herbalife terbaru, iaitu TC Formula. Dia cakap, produk Herbalife ni boleh meningkatkan kadar metabolisme badan. Senang cerita, kalau metabolisme tinggi, cepatlah dia bakar lemak dalam badan, cepatlah kurus. Banyak sangat lagi kelebihan TC Formula ni.








Dan yang paling best, apa yang berlaku selepas saya guna TC Formula ni. Selepas 5 hari, terus berat saya turun sebanyak 2kg. Macam tak percaya jer. Punya lah 2 bulan berat saya tak turun-turun, tiba2 dalam 5 hari jer dah boleh turun 2kg. Rasa berterima kasih dekat senior saya tu .

Tapi jangan salah faham, dalam 5 hari tu, saya masih mengambil produk herbalife yang lain (shake, tea, aloe vera). Air pun saya minum tak kurang dari 2 liter sehari. Jadi, bukan disebabkan TC formula tu sahaja saya dapat turunkan 2kg dalam 5 hari.

Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan produk herbalife TC formula anda, atau mana2 produk Herbalife yang lain di talian Atiefa 0195143052 atau emel saya di atiefanaseha2494@gmail.com 






1 comment: