my testimony

my testimony

Sunday 7 July 2013

PRODUK HERBALIFE : OMEGA 3

hello  =)

Hari ni dengan terujanya saya nak menceritakan tentang satu produk Herbalife yang baru saya cuba iaitu, Omega 3.

Omega 3 merupakan asid lemak yang berasaskan daripada ikan. Sebenarnya kalau anda nak tahu, minyak ikan (fish oil) sangat berkhasiat untuk jantung kita. 


 


Sebelum ni, walaupun saya pengguna setia produk Herbalife, tapi setiap minggu apabila saya timbang menggunakan penimbang komposisi badan, (keluaran TANITA), peratus lemak badan saya (28.1%) melebihi peratus lemak ideal yang sepatutnya. Saya mencuba pelbagai cara untuk menurunkan peratus tersebut.

Saya pun baru mencuba produk Herbalife Omega 3 ni. Yang menariknya, kesan Omega 3 ni saya dah dapat rasakan hanya dalam tempoh seminggu sahaja. Sebabnya dalam seminggu sahaja, selepas saya timbang diri saya,  peratus lemak saya turun ke (26.7%), Satu kesan yang sangat menakjubkan. Sebab saya tahu lemak yang tinggi sangat bahaya untuk badan.

Jika anda risaukan kandungan lemak dalam badan, lakukan sesuatu dari sekarang untuk menurunkan peratus lemak badan anda ! Risau tanpa mengambil sebarang tindakan tidak akan mengubah peratus lemak badan anda yang tinggi.


Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan produk herbalife Omega 3 atau produk Herbalife yang lain di 0195143052 atau atiefanaseha2494@gmail.com



PENAFIAN : Setiap kesan terhadap individu adalah berbeza.




No comments:

Post a Comment