my testimony

my testimony

Saturday 4 May 2013

TESTIMONIAL HERBALIFE : Bermulanya hidupku bersama Herbalife..

HAI bloggers

Hari ini saya nak share Testimonial Herbalife dengan anda semua. Apa yang menariknya ialah saya nak share tentang Testimonial Herbalife saya sendiri =) Sebelum itu, mari saya terangkan serba sedikit tentang produk Herbalife.


Ramai yang salah anggap Herbalife berfungsi sebagai ubat kurus semata-mata. No, why ? sebab utamanya ialah Herbalife merupakan makanan gantian bernutrisi tinggi. Ia memastikan badan kita di isi dengan protein dan nutrisi lain dgan tinggi tetapi kalorinya rendah. Herbalife juga menyingkirkan bahan2 toksik lain yang tidak diperlukan badan. After that ? Of course berat akan menurun sehingga seimbang =)

Hebat bukan ?

Yang bestnya, Herbalife ini boleh turunkan dan naikkan berat badan mengikut keperluan setiap pengguna.

Sebenarnya saya ini pun cumalah seorang pelajar kolej. Sudah tentu elaun bulanan saya cuma cukup2 makan. Bukan lah saya ni anak dato' ke anak perdana menteri ke untuk nak guna Herbalife ni. Sebabnya ramai kawan2 saya merungut..katanya herbalife ni mahal dan membazir. Tapi bila saya fikir2 balik..kesihatan saya ni penting. Saya mahu sihat sekarang sehingga hari tua. 

Sebelum saya mengenali produk Herbalife..berat saya ialah 52kg ! Masalahnya tinggi saya tak sesuai dgan berat tu. Pendek kata, overweight. Mcam2 produk saya cuba untuk trunkan berat badan. Memang mnjadi..tp kesan sampingangannya...hanya Allah yang tahu. Seksanya bila dalam badan dah mcam kosong akibat cirit-birit... Selepas itu, saya berhenti mengambil produk2 tu....yang sedihnya berat pun naik balik dgan mendadak. 

Saya google dan terjumpa produk Herbalife. Jadi saya pun cubalah produk Herbalife ini. Walaupun saya macam agak serik dengan produk2 sbelum ni.

Guess what ? Sekarang berat saya sudah menjadi 46kg ! ya, saya hilang berat sebanyak 5kg. saya baru menggunakan produk ni slama 2 bulan. Tak sangka saya boleh mendapat Testimonial Herbalife yang hebat macam ini.

Testimonial Herbalife banyak yang anda akan jumpa jika anda google. Mereka yang berjaya sudah pasti berusaha dengan gigih untuk mengecapi kejayaan. Ingat, kejayaan tidak datang dalam sehari dua. Berusahalah dari hari ini untuk hari esok.

Anda ingin dapatkan Testimonial Herbalife yang hebat seperti saya ? Hubungi saya sekarang atiefanaseha2494@gmail.com atau hubungi saya 0195143052. 




No comments:

Post a Comment