my testimony

my testimony

Wednesday 10 July 2013

TIPS DIET 1 : BERTENAGA DI SEPANJANG RAMADHAN DENGAN HERBALIFE

Hello =)

Macam mana dengan hari pertama anda berpuasa di bulan Ramadhan tahun ni ? Masih bertenaga untuk menunaikan solat Tarawih ? Ke ada yang 'membalas dendam' masa berbuka puasa, sampaikan tak larat nak ke masjid ? harapnya tiadalah yang sampai macam tu kan.

Apapun, saya nak kongsikan tips diet yang sangat digalakkan untuk diamalkan dalam bulan Ramadhan bagi mereka yang ingin kekal bertenaga. Jadi tak derlah anda 'penyek' jer kan sementara menunggu masa berbuka.

Nak tahu rahsia nya ?

Tips diet 1 : Makanan seimbang penuh bernutrisi dan tidak makan berlebihan. 
Saya selalu minum Herbalife Shake pada waktu sahur dan selepas berbuka puasa. Shake mengandungi nutrisi tinggi jadi saya tidak perlu risau tentang ketidakseimbangan makanan dalam tubuh saya.

Tips diet 2 : Minum air kosong mencukupi. 
Setiap kali berbuka, saya akan minum tidak kurang dari 2L air. Masa sahur pula saya akan bancuh 1L air dengan tea mix dan aloe vera. Berselera saya pagi2 tu.

Tips diet 3  : Rehat yang mencukupi dan tidur pada waktunya. 
Saya sentiasa cuba untuk tidur cukup walaupun saya pelajar kolej yang ada banyak tugasan kelas. Kalau anda nak tahu, anda perlukan tidur sekurang-kurangnya 8 jam sehari.. Haa cuba kira, cukup tak jam tidur anda sebelum ni ? 




Jadi, inilah tips diet yang saya amalkan untuk bertenaga di sepanjang bulan Ramadhan. 


Hubungi saya sekarang di talian 
0195143052 atau atiefanaseha2494@gmail.com 
untuk mendapatkan produk Herbalife supaya anda dapat menjalankan tips diet anda dengan lebih efektif seperti saya. 



PENAFIAN : Setiap kesan terhadap individu adalah berbeza.

No comments:

Post a Comment